Re: jakis monitor do RS232...albo info o EIB-help!

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 14:16:40 MET

Pepe wrote:

> pytajac o inicjalizowanie, chodzi mi, czy do modulu RS na magistrali EIB
> trzeba moze wyslac a nie tylko czekac na dane....

przede wszystkim port odbierający musi miec parametry transmisji zgodne
z nadajacym, byc moze urzadzenie to realizuje jakis system handshaking,
co jest w zasadzie typowe dla urzadzen profesjonalnych uzywajacych RSa
wtedy trzeba zainicjowac odbieranie danych, moze to jest jakis inny RS
(423 lub 428 to najbardziej typowe)

poz.