Re: jak zrestartowac ustawienia BIOSu w 486 ???

Autor: Basior (basior_at_go2.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 13:15:56 MET

> Komputer się uruchamia ?
> Wtedy będzie można programowo ...

komputer sie nie uruchamial
i sprawdzilem ten nowy bios - okazalo sie ze nie pasuje !! ;-(
(inny chipset)
wniosek: wgralem zly bios

ale dobrze pamietam ze nalezy zasejwowac stary bios i to mnie uratowalo
dzieki specjalnemu sposobowi z bios.help.pl nagralem ten bios w kosci na
innej plycie
i dziala !

tylko dalej pozostaje pytanie gdzie sie restartuje ustawienia biosa w 486 ?