Re: Nagrywarka Ricoh?

Autor: Wolek (news_at_pf146.opole.sdi.tpnet.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 13:08:40 MET

Witaj Qba,

W Twoim liœcie datowanym 9 grudnia 2001 (11:30:10) można przeczytać:

Q> Witam!

Q> Co myślicie o nagrywarce firmy Ricoh? Czy są trwałe, bo to mnie najbardziej
Q> interesuje. Wiem, że Teac jest napewno lepszy, ale proszę o odpowiedź
Q> związaną z Ricoh, bo jest okazja kupić taniej, ale nie wiem czy warto
Q> inwestować w coś takiego.

Jezli mozesz go miec w dobrej cenie to kupuj bez wahania. Ja
urzywlalem prawie przez rok i nie narzekalem, zmnienilem na szybasza
liteona i tez nie narzekam ;)

--
Pozdrowienia,
 Wolek                       mailto:viger_at_iceland.paseka.prv.pl