Re: Telefon przez internet.

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 12:46:38 MET

> ROTFL
>
> A jak transmisja pakietowa ma się przełożyć na komutowaną na serwerze?
> Chyba że sami wystawili serwer wpięty do centrali...

SLUCHAJCIE: NIE WIEM! Bylo to opisane w GAZECIE hakerskiej (taka
niskonakladowa, tzw. underground). Przeciez wyraznie napisalem o tym. A poza
tym nie wiem jak to rozwiazuja, ale nizej w tym poscie masz link z ktorego
masz 2 godz. dzwonienia w miesiacu gratis. JAK WG CIEBIE oni to rozwiazali
gdyby to nie bylo mozliwe?