problem z pockiem :(

Autor: pula (m.pulka_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 12:19:18 MET

witam

a wiec szukam pomoc bo sam sie na tym nie znam kompletnie !
ostatnio nichcial mi sie odpalac komp i dalem go "fachowcowi" do sprawdzenia
ten ozekl ze plyta glowna jest spalona a to wina procka bo ten niby za duzo
pradu pobieral ( procesor pentium 3 500) Czy to mozliwe ??
a jesli tak to czy da sie cos z tym zrobic np. wltawic lepszy zasilacz ??
nie mam narazie z byt duzo kasy na zmine procka i plyty wiec chcialbym
rozwiazac ten problem jak najmniejszym kosztem. czy jest jakies wmiare tanie
rozwiazanie ????
z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam cala grupe i wesolych swiat :))))

pula