Re: Jaka płyta gł?

Autor: Michal (michwita_at_kki.net.pl)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 08:42:18 MET

Użytkownik ..Quba_PL.. <k.paszkowski_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:> WITAM!

> Chcę sobie sprawic Athlona 1000 (tego 266) i poszukuje płyty głównej do
> niego tak ok 350 zł
> najlepiej zeby miala Ac'97 aha no i nie MicroATX!!!!Tak ok 5pci AGP4x
ata100
> Aha plyta żeby i stabilna była ;p no i przyda sie mozliwosc
> overclockingu(ale nie koniecznie)
>
> Co polecacie?moze jakis inny procek w tym przedziale cenowym>?

Mam ten procek i plyte ECS K7VZA. Za ok 300zł dostajesz porządną płytę (w
tym momencie słychać śmiech abitowców i asusowców :)) ) , która mi nie
sprawia
ŻADNYCH problemów. Nie można za to na niej kręcić. Podobno dobra jest też
ECS K7S5A, ale z nią nie miałem przyjemności.

Michał