Re: Soft do testowania notebookow?

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Sun 09 Dec 2001 - 01:50:45 MET

On Sat, 8 Dec 2001 02:55:16 +0100, "plitkin" <plitkin_at_interia.pl>
wrote:

>Moze i troche NTG, ale pierwszy raz z mojej strony no i nie do konca NTG
>(chociaz w 95% jest), jednak pomozcie, bo wiem, ze sa tu ludzie, ktorzy sie
>znaja na rzeczy.
>
>Planuje w ta sobote zakup uzywanego notebooka - podpowiedzcie jakim softem
>go przetestowac i na co zwrocic uwage? Sa testy matrycy? Baterii (ile
>potrafi wytrzymac, albo w jakim stopniu zuzyta), pamieci, i td. i tp.
>PLS!!!!!! Bede SUPER wdzieczny!

do ekranu nadaje sie doskonale nokia monitor test
miesci sie on na dyskietce
bateria? hmm
wlacz jakis film ustaw aby chodzil w petli i zobacz ile wytrzyma
pamiec to chyba sandra bedzie dobra
najlepiej jezeli mialbys mozliwosc zwrotu kompa w przeciagu kilku dni
wtedy zaladuj jakis "ciezki" program i pouzywaj lapa kilka godzi
jezeli nie padnie to powinien wytrzymac jakis czas