Re: montowanie cichego PC

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 18:25:25 MET

> Witam,
> Zabieram sie do montowania PC. Nie zalezy mi na super mocy
> - no, minimum 1ghz PIII - ale na tym zeby maszyna byla o ile
> sie da nieslyszalna. Czy komus z grupowiczow udalo sie cos
> takiego skonstruowac ? Szukam informacji na temat :
> cichych obudow, cichego zasilania, cichych witrakow do procka
> i bezwiatrakowych mocnych kart graficznych a przede wszystkim
> komentarzy od osob ktorym udalo sie zbudowac cichego peceta.
>
> dzieki.

Nie ma sprawy, juz pomagam ;-)
Mnie udalo sie cos takiego osiagnac ze wspanialym efektem!

Obudowa: Codegen 6013 (wbudowany sensor temp. w zasilaczu, bezglosny) - 115zl
Cooler: Zalman miedziano pozlacany, tryb noisless ponizej 20dBa (bezglosny) - 200zl
Dysk: Segate Baracuda IV, olejowy ;-) (bezglosny) - cena zalezy od wielk. ale nie drogi.

Mojego kompa NAPRAWDE nie slychac :)
Mam jeszcze GF2 GTS ale pozbawilem go firmowego coolerka i przykleilem poteznego
zalmana z wiatrakiem na ramieniu i w trybie noisless w ogole go tez nie slychac. Moj
procek to Athlon 1600+ @ 1800+, a temp. przy noisless przy katowaniu nie przekracza 38'c.

POLECAM :)

Pozdrawiam
Piotrek