Re: atrament do drukarki zamiast oryginalnego

Autor: jar_kup (jar_kup_at_osowa.gda.osk.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 23:24:14 MET

plitkin wrote:

> A ja w epsonku 440 uzylem tuszu do pior i wysechl po 1 dobie - ale tak,

normalnie tez bym raczej na to nie wpadl, ale wlasnie kumpel mi o tym
powiedzial jak na razie wydrukowalem z 300 stron na tym atramencie i
wszystko jest oki, chociaz jakosc druku jednak jest odrobine gorsza,
chociaz mi osobiscie w niczym to nie przeszkadza, u mnie nic nie zasycha
jak na razie, a gdyby nawet to na szczesice mozna wymienic w tej
drukarze glowice

poz.