Kopmputer NIE DYCHA nagle ???????

Autor: -=KEVLAR=- (kevlarcd_at_terramail.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 23:17:28 MET

Kurde.
pokupowalem czesci m.in C633 i Abita BE6-II
Kupilem nowego Codegena zlozylem i dzialalo
Poustawialem Winde itp.
Na drugi dzien wlaczam I NIC !!!
Nie reaguje ? Co to moze byc plyta czy zasilacz ?

Dodam, ze cale rano (wczoraj) nie bylo pradu i pare razy
wlaczali i wylaczali. Ale gdyby to przez to, to by mi poszly 2 inne kompy
Bede uruchamial plyte z innego zasilacza, ale wydaje mi sie ze to jednak
plyta

Dodaj ze mysz optyczna DEXXA sie swieci, wiec JAKIEs napiecie jest na
plycie.
Reset biosu nie pomaga, wywalenie wszystkich peryferiow tez. Stukanie,
ruszanie, WALENIE takze nie. Zalaczanie plyty przez zwarcie pinow
srubokretem
tez nie (wiec przycisk POWER jest ok)

Kuzwa, nacieszylem sie konfiguracja BARDZO dlugo :(((

Komp mi mial sluzyc do ogladania DivX na TV przez Matroxa G450
powiem wam to jest BOSKIE !!!!! DVD sie moze schowac.