Re: Podkrecanie CPU

Autor: jeRRy (jerry_at_ufo.ds13.agh.edu.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 22:48:41 MET

Użytkownik "Buniek" <mbuniek_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> CZESC
>
> Mam Abita PB6 (Dual Celeron) i mam na tym Celerony 466 IBPP czy mozna je
> podkrecic
> jak tak to do ilu po przestawieniu na 100 FSB komputer nie stratuje.

Na pewno nie na 100 (to by bylo zbyt piekne)
O ile dobrze pamietam to na BP6 i celkach 466 masz:
72Mzh = 500
75Mhz = 525
78Mhz = 533
(Napiecie na 2,1)
Wiecej przy 2 celkach bedzie Ci ciezko wyciagnac.
I oczywiscie jakis nowy bios by sie przydal (RU).
Mialem kiedys kilka takich plytek - jakby co pisz na priva.