Re: Ricoh CD-RW 16x10x32 czy Teac CD-RW 16x10x40

Autor: <>uHo<> (uuhoo_at_go2.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 13:07:37 MET

Mam nagrywarke TEAC CDW-516EB i jestem z niej bardzo, ale to bardzo
zadowolony.
Fakt zepsulem nia kilka plyt, ale to na samym poczatku z mojej winy (zle
podlaczylem, zwisy
kompa itp. ale to przez moje DVD ;(( ) Teraz jak zamienilem kanalami to od
2-3 Tygodni nie
zepsula oni jednej plytki (a wypalilem ich duzo) i nic nie zapowiada aby
zaczela je psuc. BornProof
zpisuje sie doskonale. A co do trwalosci produktow firmy TEAC chyba nikogo
nie trzeba przekonywac
wiec z czystym sumieniem moge polecic Tobie nagrywrke TEAC. Za te pieniadze
nie kupisz lepszej nagrywarki.
Pozdrawiam

--
Użytkownik ..Quba_PL.. <k.paszkowski_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9ur8jl$nen$2_at_news.tpi.pl...