Overclocking Durona ???

Autor: Wrangler (albireo_at_interia.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 21:04:08 MET

Witam.

Mimo że mam Durona 600 którego na płycie Abit KT7 mogę przetaktować na 850
mam pytanie odnośnie proców 900 do 1000MHz.
Czy one równie dobrze dają się przetaktowywać ?
W 600-tce trzeba było ołówkiem mostki zamalowywać aby odblokować mnożnik.
A jak sprawa stoi z 900, 950, 1000 ??? Czy producent nie poblokował ich
fabrycznie ???

Rozumiem że mając mnożnik max 12,5 na płycie KT7 będę mógł wycisnąć z niego
więcej jak oczywiście nie będzie fabrycznie
zablokowany.

Wszelkie odpowiedzi prosiłbym kierować na priv : albireo_at_interia.pl

Wrangler