Ratunku !!! Problem z siecia

Autor: Maciek (maciej.b.markiewicz_at_acn.waw.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 20:06:49 MET

Prosze pomozcie i nie mowcie ze odpowiedzi sa listach dyskusyjnych bo
od trzech dni juz szukam tam odpowiedzi i nic.
Na jednym komputerze win2k mam staly ip i dostep kablowy do internetu
przez karte sieciowa Realtek. Mam tez druga karte sieciowa ktora jest
polaczona skretka z karta identyczna w drugim komputerze win98. Nie
mam pojecie jak ustawic IP i DNS itp. Probuje na rozne sposoby ale na
ogol przestaje wtedy dzialac polaczenie internetowe. W win2k gdy chce
dla karty"domowej" ustawic stay ip 192.168.0.1 i maske 255.255.255.0
to prosi o serwer dns ... i nie mam pjecia co tu wpisac. gdy wlaczam
drugi komputer pojawia sie informacja ze uruchomiono polaczenie
sieciowe ale pingi nie dzialaja ani w jedna ani w drugo strone. Co
zrobic. Nie chodzi mi nawet o dostep do innternetu z drugiego
komputera ale o dostep do dyskow i drukarki. PLEAS POMOZCIE CHYBA ZE
NIE WIECIE JAK TO ZROBIC.