dtrfrg

Autor: Sławomir S \(Pejsu\) (tv5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 19:40:39 MET

Witam grupowiczów !!!!!!!!!
Mam w zasadzie dwa zapytania odnosnie winXP
1. Przez przypadek wylaczylem sobie w directx opcje takie jak:
przyspieszanie Direct3D oraz przyspieszanie tekstury AGP i nie wiem jak to
przywrocic do poprzedniego stanu.
2. Gdzie w winXp ustawia sie recznie przerwania IRQ oraz zakres we/wy?????
Chodzi o to ze mam w kompie stara karte sieciowa na isa. Po zainstalowaniu W
win2000 jest zainstalowana jako Ne 2000 ale nie jest uaktywnione przerwanie
IRQ. W zakladce zasoby moglem sobie to bez problemu to ustawic, natomiast w
winxp nie ma tej zakladki - zasoby. Po zaktualizowanie systemu z 2000 na xp
jest wszystko w porzadku, ale kiedy instaluje golego XP karta jest wykryta
ale nie moge uaktywnic przerwania IRQ recznie bo zakladka zasoby nie jest
wyswietlana we wlasciwosciach karty sieciowej.
Jakie czynnosci musze wykonac aby w przyszlosci temu zaradzic .
Za okazana pomoc z gory dziekuje!!!!!!!!!!!

tv5_at_poczta.onet.pl