Re: DDRAM vs SDRAM

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 18:38:54 MET

Użytkownik Piotr Molski <pmolski_at_saxon.pip.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3C119627.BC02AD19_at_saxon.pip.com.pl...
[...]
> Mozesz podrzucic namiary na sklep/hurtownie z ta plyta i DDR (najlepiej W-wa) ? W "mojej" (mojej bo mieszkam od niej 200 metrow)
jest
> jedynie Shuttle AK 312 VIA 266A za 367netto/448brutto.

Prawdopodobnie to jest ta sama płyta tylko w cenniki oznaczyli ją jaki v2 czyli
druga wersja AK31 na nowszej odmianie chipsetu kt266 z A na końcu.
Tylko przed zakupem zapytaj się wprost czy ta płyta ma chipset _KT266A_

> Coraz bardziej sie przekonuje do DDR - dzieki Panowie :-) mimo wszystko mam metlik w glowie...

Jeżeli pracujesz z plikami 200MB i pewnie ze względu na lepsze zarządzanie pamięcią oraz stabilność
Windows2000Pro to poniżej 768MB pamięci nie możesz mieć.

> A co z nowymi szybszymi DDR ? Sa juz w sprzedazy, tylko nie ma plyt, ktore ich obsluza ? Dobrze zrozumialem? Moze warto poczekac
do
> stycznia?

Nie warto czekać. Jak to nowinki będą drogie i jeszcze nie wiadomo jakie płyty
będą je wspierać. Gdy procesory będą miały fsb-ddr 166Mhz to wtedy
będzie się na prawdę opłacało kupić pamięci DDR333.
Przy fsb-ddr 133Mhz AthlonaXP przyrost szybkości będzie tylko kilka procent.

PeJot