Re: <rs> padajace twarde

Autor: Toltek (toltek_at_wp.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 16:02:29 MET

robert slawinski <not.given_at_because.of.spam> wypowiedział(a) się w
następujšcy sposób:
> czy nie wydaje wam sie dziwne, ze ostatnio jest wyjatkowy urodzaj na
> padajace twarde?

[...]
a co powiesz na CD-ROMy?
Ja mialem juz kilka - wreszcie "odkupilem" od znajomego Mitsumi x4 (byl mi
winien dwie plytki z czasopisma) bodaj z 1994 i wreszcie mam swiety spokuj -
czyta doslownie wszystko, jest cichszy od hdd i sie nie psuje :-)))
Nawet przedni panel bardziej mi sie podoba, od tych w dzisiejszych
napedach:-)))

--
Toltek ~ toltek_at_wp.pl ~
{lajkonik w swiecie pecetow}