tv na kompie

Autor: Arkadiusz Ryćkowski (arekr_at_astercity.net)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 17:32:06 MET

Chciałbym jutro na giełdzie kupić tuner na bt7** - ma chodzić pod w2k i
linuksem
AFAIK to soft należy wyrzucić i zainstalować borga więc w sumie to wszystko
jedno czy będzie to aver czy prolink ?

Przejrzałem www.avermedia.com i wogole sie nie zgadzają te modele np z
komputronikiem, nie widzę nawet na jakim układzie są poszczególne modele
www.aver.com.tw - nieczytelne, cały czas chce mi się instalować chiński albo
debugować skrypty, nieistniejące linki, ale przynajmniej jest więcej modeli
choć i tak nie mogę dotrzeć co jest lepsze a co gorsze i nie do końca są
zgodne z tym co jest w sklepie

jeden sklep:
AverMedia Go 252
AverMedia Capture TV A2 359
AverMedia Phone TV A2 + radio 389

drugi sklep:
AverTV Capture VCR stereo A2 315
AverTV Phone stereo A2 375
AverTV Studio Phone VCR 369
AverTV Go 280

PixelView Stereo stereo nicam radio 319 - i ta karta wygląda chyba
najciekawiej cena/możliwości

Tutaj ktoś na grupe pisał że Go zgrywa sekwencje ale w specyfikacji ani
słowa nie ma o tym

Czy warto brać stereo (kablówka Aster City) ?
Było by fajnie jakby karta radziła sobie w miarę dobrze ze zgrywaniem

ps. nie wiem czy ma to znaczenie ale za jakiś czas chcę kupić radeona 7500
więc jak taki aver kosztuje prawie 400 to już lepiej takiego radeona vivo -
tylko nie ma takich na razie

ps2. może dało by się wykorzystać magnetowid zamiast tego tunera - np
mógłbym kupić msi geforce pro tv in/out

Arek