Re: ALARM !?

Autor: Piotrek (piotrek_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 17:11:47 MET

> A ezeli ustawisz nominalnie na 1600 - to co?
Nie sprawdzalem ;-)

> Mam male pytanko: odczuwasz roznice pomiedzy 1400 a 1600? Bo sie przymierzam
> do zakupu i nie wiem czy warto miec 1600?
Hmm... Zalezy w czym. W grafice - nie (bo to zalezy od szybkosci grafiki a ja mam
za slaba na takiego kompa, jest to GF2GTS).. Troszke szybciej robia sie MP3 chyba.
Ogolnie najwieksza roznica jest taka, ze 250W zasilacz w obudowie juz mi sie nie grzeje
i wiatrak przez to nie wchodzi na max. obroty produkujac chalas oraz w tym, ze temp.
procka jest ok. 20'c mniejsza :))))

PS: kreci sie nawet na 1900 (tzn. tak wyswietla choc wiemy, ze nie jest to jego predkosc;)
      dalej nie probowalem, ale sprawdze

Pozdrawiam
Piotrek