Re: Jakim softem wyłączyć peceta o okreslonej godzinie?

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 13:50:56 MET

> Brak już słów do takich postów.

Moze cosik wytlumaczysz? Bo rozumiem ze cos przegapilem, ale wyraznie widze
zalacznik w poscie trOtyla. Moze tylko ja widze, bo mam OE, ale w ostatnim
czasie nie widzialem wytlumaczenia tego problemu na grupie, wiec wybaczysz
mi chyba ze o czyms nie wiem. Zreszta, podejrzewam, ze ty tez jeszcze nie
dostales nobla w kategorii "WSZYSTKO I ZAWSZE ZNAJACY I PAMIETAJACY"?
Mi np. brak slow do postow typu amd lepszy od intela i odwrotnie, ale ja
sobie cicho siedze i sie nie wtracam, chyba ze mam cos sensownego do
powiedzenia poza stwierdzeniem ze "brak slow".
Zreszta jak mi raz wytlumaczysz - wystarczy juz na zawsze zebym nie zadawal
takich pytan. Ale ten zalacznik widze i juz.