Re: jaka płyta na Chipie 266A

Autor: plachecki_at_post.pl
Data: Sat 08 Dec 2001 - 13:29:42 MET

| Jaką płytę wybrać pod 266a, która zapewnia najlepszą (przynajmniej
| przyzwoitą) wydajność przy rozsądnej cenie. Gdzie w sieci można znaleźć
| testy płyt. Na tom's hardware juz byłem tam narazie cisza. Mam jak narazie
| do wyboru:
| MSI 6380-R (Czy raid rzeczywiście się przyda???)

raid moze nie ale jako dodatkwoy kontroler ide to pwnie tak: 2 HDD, cdrom, cdrw, dvd, zip i już masz ile zajete??? 6 kanałów :)

generalnie polecam ze względu na stabilnosc i cene - co do wydajnosći to troche jest wolniejsza od innych

| EPOX 8KHA

wydajna

| SHUTTLE dot AK 31 3

tania i to jedyny atua a tak ok

| GIGABYTE 7VtXE

nie znam

| ...?
| ...?
| Na płycie będzie pracował (jak na razie duron 900). Czy wówczas będzie
| wykorzystana w pełni częstotliwość płyty i pamięci.

ddr'y przyspiesza programykorzystajace z pamieci, lub gdy ich wydajnosc zalezy od wydajnosci pamieci - kodowanie divx itp