Re: jak naprawić monitor ???

Autor: Książę Vegeta (vegeta_at_landrynka.v1.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 13:00:04 MET

no a ja mam Samsunga syncmaster 17glsi który tych potencjometrów ni mo,
wszystko sterowane cyfrowo przez gniazdko serwisowe :( (monitor też sobie
lekko świeci zielonym) wie ktoś, gdzie mi to Krakowie naprawią? chyba nie
każdy serwis posiada takie serwisowe urządzonko? pytałem już o to na grupie
i się dowiedziałem, że to raczej droga zabawka i niezbyt osiągalna....

nara
    Vegi