Re: Jaka karta graficzna?

Autor: Sivvus (nospam_at_sorry.com)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 12:18:37 MET

GLide napisał:

> TO musialybyc jakies krzaki.
> Testowalem ostatnio Winfasta MX400 64Mb i "smigal" jak moj Hercules2
> MX
> TO i tak wykazuje, ze 64MB w tych kartach nie zdaje egzaminu.

Fakt, karty które sprawdzałem były z najniższej półki cenowej. Jednak
znamienne jest że np. HIS GeForce2 MX400 64MB osiągnął około 1100 w
3DMark2001 to taka sama karta tylko z 32 MB (w tym samym kompie) wykręciła
ponad 2000 punktów (piszę z pamięci - niestety dokładnych wyników nie
zapisałem). Chyba świadczy to o tym że MX400 nie najlepiej sobie radzi z
obsługą pamięci ponad standardowe 32 MB.
P.S. Sprawdziałem też inne karty i wszystkie zachowywały się podobnie.

--
Sivvus
piomot_at_wp.pl