Re: Barracuda-problem

Autor: _at_r2r
Data: Sat 08 Dec 2001 - 09:20:28 MET

"Roy" <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl> napisał(a):

>aha testy sa w czasopismach komputerowych - np. C`T albo polski Chip ,a
>najlepiej zapytaj sie sprzedawcy to ci jakies tytul poda.
>pzdr i zycze wiecej pokory wobec innych Roy

człoiwieku ROTFL po raz kolejny (tym razem nie z tego co napisałeś tylko z
ciebie). Mam i BIII i BIV i te dyski jeśli chodzi o szybkość są zupełnie
nieporównywalne - nie ta klasa... A ty żyj w nieświadomości i dalej czytaj
"Twoje PC" i inne Chipy...
Barracuda IV bedzie wolna na kontrolerach poniżej udma100 (ale mneit to
grzeje). Na udma100 chodzi ślicznie i jest to jeden z szybszych dysków na
rynku.

Pozdrawiam!

--
@r2r  artur_at_symboliczna.net