duzy problem z dyskiem, plyta itp :-)

Autor: Michał Koperkiewicz (kopringo_at_tlen.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 08:23:26 MET

mam problem z kupnem dysku, bo nie wiem czy bedzie dzialal wiec pare pytan:
1. czy na plycie Intela (chyba 82443) z Chipsetem 440BX i biosem:
    AMI-BIOS, Version 04.20, Data 15.07.95
    beda dzialaly dyski wieksze niz 32GB ?
2. Ew. jak sprawdzic jaki najwiekszy dysk moge podpiac by byl rozpoznany
prawidlowo?
3. Czy dysk podpiety do dodatkowego kontrolera (ATA100) na plycie (ATA33)
bedzie dzialal z predkoscia ATA100?
4. czy mozna na takim dysku zainstalowac glowny system i nie bedzie z nim
problemow(zaden dysk nie jest podpiety do glownych kontrolerow)?
5. Jezeli na dodatkowym kontrolerze jest bios to czy dysk do niego podpiety
bedzie obslugiwany przez bios na kontrolerze czy przez bios na plycie
glownej ?
6. Ew. skad sciagnac aktualizacje biosu AMI ( u producenta biiosu nie
znalazlem u intela tez nie...) ?

z gory dziekuje za odpowiedz...

--
Michał Koperkiewicz