Tyan Tiger = 2x1600+

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 06:52:34 MET

No czesc.
Udalo mi sie wreszcie wystartowac to cacko
2x XP 1600+ plus 256 DDR
sczerze mowiac spotkalo mnie lekkie rozczarowanie. Nie dziala to tak jak
powinno. DMA dla dyskow nie dziala. Sandra calkiem niezle wychodzi. Komp
chodzi jak odkurzacz. Zalozylem wiatraki te co przyszly z prockami.
Jakie wiatraki poradzicie na XP ? Byle ciche.
Aha, ze standardowymi wiatrakami mam jedynie 82 stopnie ;))))))))))))))))
Zasilacz 300 W jest taki ze jajka mozna na nim smazyc. Ale ostro brne do
przodu . :)) Jak wyskocza jakies dziwne rzeczy - dam wam znac.

Piotr