Re: Backup dysku

Autor: ramzes.net (ramzes_at_ramzes.net.antyspam)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 11:23:57 MET

> Sam sobie jesteś winny...

Chyba ci siadlo na glowe skoro takie bzdury piszesz.
Jak facet moze byc winny sobie w takiej sytuacji.
Nawet gdyby sie znal na komputerach lepiej to nadal ma pelne prawo zaniesc
go do "fachowca" ktory odplatnie robiac usluge powinien sie na niej znac. W
taki sposob daje sie przy okazji zarobic innym.
Nie kazdy ma czas na pierdoly, a nawet jesli nie uznajesz tego za pierdoly
to kazdy ma prawo miec kaprys.

Sam jezdze na myjnie samochodowa choc umialbym umyc wlasne auto. Jesli
porysuja mi lakier to na pewno nie bedzie to moja wina !!!!

Jesli kiedys dostaniesz ataku wyrostka to zoperuj sie sam - przynajmniej nie
spiepszysz roboty... miejmy nadzieje...

Marcin