Re: ABIT BH6 czy Procomp B680

Autor: Zbyszek K (Rrentier_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 08 Dec 2001 - 01:24:36 MET

Użytkownik <bajzel38_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Ktora z tych plyt byscie polecali pod "balerona 466" zwarzywszy na to ze
za
> abita musze dac 230 zl a za procompa tylko 100 ????
> Prosze rowniez o opopinie wszystkich ktorzy kosztaja z ktorej z
wymienionych

BH6 -kiedys mialem i wspominam z lezka w
oku:).Bezproblemowa,szybka,stabilna,dobra do overlokingu-nowsze jej wersje
mialy regulowana fsb co jeden MHz,z wersja biosu SS ma mozliwosc wpiecia C2
1.1 GHz-na przejściówce (zmiana bios-u umozliwila obnizenie napiecia dla
Celerona2),soft menu czyli wszelkie regulacje w biosie bez
zworkologii.Procompa nie znam
jezeli bedziesz ja bral to sprawdz czy ma napiecia 1.7 dla CPU chyba ze nie
zamierzasz zmieniac nigdy procka.
Pzdr Zbyszek K