Re: Telefon przez internet.

Autor: > Paweł P < (paolopp_at_hotmail.com)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 23:59:15 MET

ja znam, ale platne servisy zagraniczne, opaca sie gdy dzwonisz za granice,
tylko czasmi jest jakosc nie zawsze dobra, dzwonie przez MSM przy zalozonym
kocie na hotmailu.

PP

Użytkownik "Leszek Ciszewski" <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console> napisał
w wiadomości news:9urhej$q8b$1_at_news.tpi.pl...