Re: jak naprawić monitor ???

Autor: michu (michu1982_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 23:27:36 MET

Jakub (mick3y) Mikusek <mick3y_at_to-wylatuje-z-adresu.samael.k.pl> wklepał

> Zimny lut pewnie. Rozkręć monitor, sprawdź gdzie ci się kabel z płytą
> nie styka i dolutuj. Mam u siebie to samo i już piąty miesiąc się
> zbieram żeby to zrobić.

to raczej nie to - kabel mam podłączany a nie wlutowany w płytę, pozatym to
niewygląda jak typowy brak jednego kanału RGB - wtedy i białe i czarne kol
ory były by zazielenione, a są tylko czarne
Ale jak jusz rozbiorę to sprawdzę i to

> Aha - i polecam, przed otwarciem obudowy, odłączyć monitor od sieci
> elektrycznej.

postaram siem nie zapomnieć ;)
michu