Re: Wirus!!!!

Autor: Grzegorz B. (grz-b_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 22:56:31 MET

Z tym wirusem to cale JAJA. Nie tylko tobie sie przyplatal. I do mnie
dotarl, do serwerow w Australii rowniez (do mojej siostry).
Tez nie moglem wyslac zadnej wiadomosci przez konto WP.
Wirtualna Polska ma skaner antywirusowy i zarowno nie wpuszcza jak i nie
wypuszcza zadnej wiadomosci, jesli znajdzie w niej wirusy. Caly szkopul w
tym, ze wirus przyszedl przez moje aktywne konto GO2, tym samym ryplo sie ze
serwer ten nie ma skanera antywirusowego. Obecnie zlikwidowalem GO2 i
jestem - po zapewnieniach bezpieczny na serwerze WP.
Co do likwidacji wirusa skasowalem go programem Norton
AntiVirus 2002 beta. Dowodem likwidacji wirusa "I-Worm.Sircam.c"
jest fakt, ze moge wysylac maile - przeswietlone przez skaner
antywirusowy - przez serwer WP.
pzdrv.
                                                              Grzegorz B.

Użytkownik leviathan <robertw_at_klub.chip.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9urbsl$qie$1_at_news.tpi.pl...
> przyplatal mi sie wraz z pocztą na outloka wirus o nazwie
"I-Worm.Sircam.c"