Re: Teac24x czy tez TDK24x -ktora nagrywarke polecacie??

Autor: <>uHo<> (uuhoo_at_go2.pl)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 21:50:21 MET

Sorrki ale po co Ci tak szybka nagrywarka do uzytku domowego (chyba ze
chcesz
walic masowki) ja mam TEAC CDW516EB i mi spokojnie wystarcza do domowego
wypalania. Zreszta ta minuta czy poltora Cie chyba nie zbawi :)

Pozdrawiam

--
Użytkownik Corran <corran_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9u3253$7ha$3_at_news.tpi.pl...
BOX.Ktora