Re: Jaka nagrywarka za max 400zl

Autor: <>uHo<> (uuhoo_at_go2.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:30:24 MET

Jezeli chodzi o nie zawodnosc to z modeli ktore napisales to tylko TEAC.
Sa to nagrywarki z wieloletnia renoma. Wiem bo takowa mam. Jak bys sie
dobrze zakrecil to moze dostal bys szybszy model na jakies aukcji
internetowej
np. Allegro

Pozdrawiam
P.S Co do firm typu LG to kumpel kupil w tym samym czasie nagrywarke co
ja i jush byl 3 razy w serwisie i teraz wymienili mu na samsunka - ale i tak
nie
wiadomo jak to dlugo pochodzi.

Pozdrawiam

--
Użytkownik Jacek Kluczniok <inkaust_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3c0810f9_at_news.vogel.pl...