MAXTOR Diamod Max D540X-Jakie ma opcje?

Autor: ..Quba_PL.. (k.paszkowski_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 21:22:42 MET

Mam nowy dysk jak w tytule Maxtor D540X (40gb 5200rpm Ata100)
ZAstanawia mnie jakie ma opcje bo w tym co było w necie nie doczytałem sie
,a wiem ze maxtor robi takie bajery jak wyciszenie(powoduje spadek
wydajnosci) oraz sprawdzanie podczas zapisu plikow (rowniez obniza
wydajnosc) tylko nie wiem do konca ktore są w moim dysku a nie jestem
pewnien czy programy ktore maxtor daje nie popsuja jesli cos jest
niekompatyblne?
Ma ktos podobnu dysk albo jakies rady jak to sprawdzic?

POZDRAWIAM
Kuba Paszkowski  >>Quba_PL<<
GG:31020           matrox user
LINUX registered user:236955