Zwisy kompa po powrocie z trybu uspienia

Autor: Kristoff (krzynier_at_promail.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 20:32:28 MET

Mam pewien problem. Otoz ilekroc monitor przejdzie w tryb uspienia
(wylaczylem to gdzie tylko sie dalo, on to chyba robi sprzetowo) i potem z
niego powroci, komp sie zawiesza jesli np. odpale film albo we
wlasciwosciach karty klikne na zakladke 'overlay'. Karta : TNT2-M64 ( ;)) ),
Abit KT7A (nie 1.3) , Duron 700... Co to moze byc ? stery mam najnowsze,
ale to nie pomaga. moze jakas opcja w biosie ? bios jest z lipca.