Re: jak naprawić monitor ???

Autor: The_EaGle (theeagle_at_tenbit.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 20:30:38 MET

Jakub (mick3y) Mikusek <mick3y_at_to-wylatuje-z-adresu.samael.k.pl> wrote in

> Aha - i polecam, przed otwarciem obudowy, odlączyc monitor od sieci
> elektrycznej.

He he i odczekac az sie uklady sterujace ceweki rozladuja :-P. Kiedys kiedys TV
elektron :-) popsul sie (kolor byl jakis dziwny) i mial przyjechac gosc do naprawy.
Zadzwonil do domu i grzecznie mnie poprosil o wylaczenie TV i nie wlanacznie az on
przyjedzie. Mial byc za 15min. Jakos malo mnie to wtedy interesowalo :-P bylo cos
ciekawego w TV i musialem to obejrzec. Gosc puka do drzwi i wiec TV wylanczylem .
Podchodzi do odbiornika i pyta sie kiedy go odlaczylem (byl cieply) a ja ze z 10min
temu. On ze OK i bierze sie za naprawe :-) ja sobie gdzies poszedlem i wracam bo
uslyszalem jakis trzask. Przychodze a gosc wystraszony ze srubokretem pyta raz
jeszcze kiedy go wylaczylem :-))).

A co do tematu to w Wa-wie w podziemiach kolo Riviery jest serwis samsunga bardzo
chetnie tez biora inne monitorki. Ja mialem mikropekniecia w starym ARXie 14" i
dalem go do naprawy. Koszt 100zl a jakosc obrazu (zbierznosc) jest teraz lepsza niz
jak byl nowy. Jeszcze co warto dodac nie biora kasy za wycene naprawy , wiec zamiast
sie meczyc lepiej im powierzyc ten sprzet.

--
Pozdrawiam
    The EaGle   theeagle_at_tenbit.pl