ABIT i 256MB RAM

Autor: Olek (mileus_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 20:31:36 MET

Mam płytę ABIT BX133-RAID. Dotychczas miałem 2x128 MB RAMU (DIMM) z którą
nie było zadnych problemów. Dzisiaj dokupiłem dodatkowe 256 MB. Niestety
BIOS rozpoznaje tylko 128 MB (i to nawet po wyciągnięciu pozostałych kości i
pozostawieniu tylko tych 256 w slocie - dalej jest 128 MB). Pamięć
wymieniłem juz w sklepie (MediaMarkt) - ale w drugim egzemplarzu nadal to
samo.

Może ktoś się już z czyms takim zetknął ??? Byłbym wdzięczny za pomoc (może
to kwestia ustawień w BIOS-ie).

Olek