Re: Windows XP i Drivery Tuner TV BT848 Zolrix

Autor: PeJot (kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 20:00:27 MET

Użytkownik Pawel G. (KRAKOW) <dopesson_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9uofh2$rf6$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Właśnie zainstalowałem Win XP pl. Wszystko wykryło oprócz Runera TV
> (face-to-face) Zoltrixa na BT848.
> Pytania:
> 1. Czy wiecie DOKŁADNIE skąd można ściągnać drivery i SOFT do tego ???
> 2. Czy SOFT os starych windowsów będzie pasował do XP?
> 3. Znalazłem drivery do WIN 2000, czy można je wykorzystać do XP jakby nie
> było bezpośredno do XP ??

Jeżeli nie ma na stronie producenta sterów do Xp to instaluj te od
Windows 2000 (Avermedia już dawno wypuściła do XP ale tylko dla BT-878).
Z tunerami (zwłaszcza Aver) w Win2k był taki problem że trzeba było
je wsadzić do komputera dopiero po zainstalowaniu systemu (nalepiej +SP2)
bo albo ich nie wykrywał albo nie chciały działać. Może spróbuj
to samo z WinXp.

PeJot