Re: Award BootBlock nie podnosi sie z dyskietki!

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 17:41:21 MET

Użytkownik "peterd" <peterd_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości news:9uqbgm$2qp$1_at_news.tpi.pl...

> Tak.
> działać),
> dodałem :
> A:\awdflash.exe nazwa_obrazu_biosu.bin /PY /SN
> Czy to za mało?

Nie.
Swoją drogą dziwi mnie, że nie pokusiłeś się nawet na sprawdzenie, co dany
przełącznik robi:
PY - programowanie flasha
SN - bez robienia backup wersji znajdującej się w flashu
CC - wyczyszczenie CEMOSu (często ważne)
CD - wyczyszczenie DMI
CKS - suma kontrolna binarki (podawana często wraz z obrazem biosu przez producenta)

Możesz jeszcze dopisać /CC (wyczyszczenie ust. PnP).

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl