Przerwy w muzyce?SB128!

Autor: ..Quba_PL.. (k.paszkowski_at_wp.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 18:10:25 MET

Witam!

Po krótce spróbuje przedastawic moj problem!
Podczas słuchania mp3 (WinAmp 2,77) i np kopiowania mp3 z partycji na
parycje mam raz na jakis czas krotke przerwy w odgrywaniu muzyki. Nie wiem
czy sa moze jakies patche ktore podnosza priorytet odgrywania/dekodowania
mp3 na maxa???Bo podniesienie priorytetu w winampie nie wiele pomaga :-((

Konfig
AMD K6-2 333_at_333
Płyta Główna ATC-5200
SB128 (lipa)
aha sloty pci :
to mam
-SB128
-Sieciowka
PS.Mam winme jak również Linux Mandrake 8,0 i tam używam XMMS i moge robic
wszystko a nic nie przerywa ???o co tu biega?
PS?Może to wina za słabego proca?

POZDRAWIAM
Kuba Paszkowski GG:31020