Re: Co spowalnia twardziela

Autor: Kamil 'Raczek' Raczyński (raczek_kaskader_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 00:46:43 MET

"Hudy" <justaboy_at_wp.pl.no.spam> nakibordził(a):

>Po sformatowaniu partycji C (8mb) (zwykly format C:) i ponownym
>zainstalowaniu windy (98se) predkosc dysku znacznie spadla.

        A weź zobacz Panel sterowania/System i.. dalej nie pamiętam, ale
gdzieś tam jest coś o zoptymalizowanych ustawieniach. i sprawdź, czy
dysk nie działa w "trybie zgodności z MS-DOS". Jeżeli tak, to z
pewnością pomoże formatowanie partycji (nie format c:, tylko
formatowanie partycji np. w Partition Magicu, Ranish Partition
Managerze....). A czy da się pomóc bez formatowania to już nie
wiem.......

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Exec powinien działać, mazać partycje, uruchamiać jakieś fizdrygałki