Re: PROSBA O POMOC

Autor: Z. Sokolowski (soko_at_liwest.at)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 16:29:35 MET

> Pisze juz 3 post z prosba o pomoc i nie moge doczekac sie odpowiedzi.
> Czy nikt nie jest w stanie udzielic mi odpowiedzi?
> Chodzi o konflikt SB 128 i HDD.
> Prosilbym o odpowiedzi na grupie, bo mam konto na polboxie, a tam chyba
> wszystko wisi od wczoraj...
Napisz na priv. jaka masz plyte glowna , ver. BIOS , jakie karty i w
ktorych slotach sa wlozone.
Co jest podlaczone pod primary i secondary IDE.
Jaki masz OS i dokladne oznaczenie SB128 - bedzie CT.....
Napisz tez jakie urzadzenia maja przydzielone IRQ , to mozna zobaczyc po
wlaczeniu PC .
Moze bede mogl Ci pomoc.

Zdzislaw