Re: Win2K i zmiana plyty glownej

Autor: Tomasz Lemiech (szpajder_at_staszic.waw.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 14:49:49 MET

Paweł Piskunowicz <pawel.p_at_hoga.pl> wrote:
> Win2K odpala sie pojawia sie bluescreen - STOP.
> Czy dobrze pamietam, ze trzeba odpalic instalacje dac F6 - podac
> mu dyskietke ze staerami i dac instalacje naprawcza?

Żeby stracić trochę czasu? Tak, to dobry pomysł :)
A na serio:

a) Przywracasz starą konfigurację sprzętu (stara płyta i w ogóle wszystko
   jak było;
b) Odpalasz normalnie win, ładujesz płytę instalacyjną, jak zadziała
   autostart, to bierzesz "aktualizacja" czy coś takiego;
c) Winda przegra sobie parę plików z CD i zechce się zrebootować. OK,
   pozwalasz jej, ale zanim zastartuje ponownie - wyłączasz sprzęt i
   wkładasz nową płytę główną;
d) Odpalasz, powinien uruchomić się standardowy tekstowy instalator,
   możesz wcisnąć F6, dać sterowniki do ATA100, etc.

Programy i ustawienia zostają jak były. Tylko tak udało mi się to zrobić.

Pozdrawiam,

--
			     	 Tomasz Lemiech (RLU#189399) (TL4681-RIPE)
				     <mailto: szpajder_at_staszic.waw.pl>