Pentium IV i AGP problem

Autor: juha (juha_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 15:09:45 MET

Witam

Mam nastepujacy problem. Zlozylem komputer z PIV (S478) plyta Shuttle
DOT-AB30, 256 mb, Gforce 2 MX 400 32 mb, HD 40 MB seagate.
Wszystko jest w wysokiej obudowei z 300 W zasilaczem z dodatkowymi
wtyczkami. Komputer po wlaczeniu nie odpala sie, z glosniczka slychac 4
piski, pierwszy dlugi i 3 krotkie, ekran jest czarny. Diody dysku twardego i
stacja dyskow zachowuja sie tak jakby komputyer sie odpalal, czyli dioda hdd
zaswieca sie na kilka chwil stacja zarzezi itd., ale na ekranie nic nie
widac. Wiem ze problem tkwi po stronie karty, ale wkladane byly dwie inne na
agp i dzieje sie to samo. Po wlozeniu karty na PCI komputer rusza, dlaczego
tak sie dzieje? Jak to rozwiazac.
Sprawa jest dosyc pilna.
 podrawiam