nowe tylko płyta i procesor, czy reszta będzie działać?

Autor: Ziarko, Albert (Albert.Ziarko_at_domdata.depfa-it.com)
Data: Thu 06 Dec 2001 - 14:02:22 MET

witam,
mam takowe pytanko (wlasciwie kilka pytanek, a w archiwum nie znalazlem
podobnej kwestii, wiec pisze):
1)otoz w moim "starym" kompie (Amd k6/2 400Mhz, FIC 100Mhz 192Ram,
grafika Intel i740, SB64, 2 dyski ATA66, itd.) padl mi chyba kontroler
stacji dyskow, a ze korzystam z niej dosc czesto szykuje sie chyba
zmiana plyty (chyba ze nie, tu czekam na sugestie, choc chyba
wyczerpalem wszystkie mozliwosci a stacja jest dobra). No wlasnie, czy
cos takiego sie naprawia, chyba nie?
2)jezeli zmienilbym plyte i procesor naturalnie (np. ECS K7S5A i Athlon
900Mhz - zeby nie bylo za drogo) to czy pozostale rzeczy tj. grafika,
muzyka , dyski beda dzialac bez problemow?
3)a, jak myslicie czy mam szanse sprzedac proc i plyte z uszkodzonym
kontrolerem? jesli tak to za ile?

z gory dziekuje za odpowiedz i wszelkie sugestie. pozdrawiam

albert