Re: Czy warto kupic panel LCD do gier ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 14:15:14 MET

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,

> Największym problemem będzie czas reakcji matrycy -- matryca z krótkim
> czasem reakcji powinna sobie dawać radę. Matryca 30 ms pozwoli wyświetlić
> około 30 klatek na sekundę bez smużenia, a to do grania może być troszkę
> za mało.

> Miał rację -- uzysk przy produkcji matryc jest parszywie niski i bardzo
> duża część produkcji idzie na śmietnik, całkiem spora ma pojedyncze
> uszkodzone punkty, a tylko część jest idealnie sprawna.

To sa informacje opisujace rzeczywistosc sprzed 5 lat
a obecnie powtarzane przez marketing, aby uzasadnic wysoka cena
telewizorow plazmowych czy monitorow LCD.
Technologia produkcji matryc tak sie poprawila ze ten odpad to juz
historia.
Zreszta wkrotce monitory LCD beda tansze od szklanych, bo w produkcji
juz sa tansze.