Re: czy to bedzie NTG ? ;-))

Autor: Dzik (piotrek_at_optimedia.com.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 14:29:07 MET

> A czy przypadkiem w setupie W2k nie ma opcji "klonowania" instalacji czy
> jakos tak ? Moze warto zglebic ten temat ?

Ponoc jest, czytalem nawet o opcji przygotowania do klonowania. Jednak ja
instalouje Win2K z programami i na zywca przenosze ghostem. Przeniesienie
takiego systemu to 2min czyli duzo krocej niz formatowanie dysku :)
Ja robilem to hot swap. Uruchomilem ghosta z dyskietki podlaczalem drugi
dysk, copy, a pozniej w locie zmiana dysku.

Pozdro

Piotrek