Pomocy ! Podpowiedzcie cos !

Autor: Premier (premier2_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 14:08:58 MET

Witam!

    Mam pytanie : czy dysk twardy (Seagate 20.4 U100) moze byc przyczyna
trzaskow na karcie muz.(SB 128)?
Jezeli podlaczam inny dysk, to wszystko pracuje normalnie, tak samo gdy
pracuje jako slave. Wszystkie mp3 chodza wtedy bez problemow. Jesli pracuje
jako master to z glosnikow dochodza tylko trzaski, tak jakby gdzies byly
przepiecia.
Sprawdzilem juz wszytkie mozliwe konfiguracje, lacznie z wymiana plyty
glownej, zasilacza, obudowy, tasm ide ... Mam drugiego SB (identyczny) i
dzieje sie to samo. Nie jetem pewien na 100% czy to dysk, bo zachowuje sie
poza tym problemem normalnie, instaluje sie wszystko ok., nie ma b.
sektorow, ale wszystko na to wskazuje ze cos nie gra.

P.S.
Wsadzilem tam Yamahe i dzwiek jest o niebo lepszy, tzn nie trzeszczy na mp3,
ale podczas odpalania gierki(jakiejkolwiek) tez trzeszczy, choc nie tak
bardzo jak na SB.
Licze na wasze porady :)))

Pozdrawiam - Premier