Ponownie ros. slownik do WORDA

Autor: plitkin (plitkin_at_interia.pl)
Data: Fri 07 Dec 2001 - 13:44:56 MET

Troche NTG, ale nie z wlasnej checi:
w zwiazku z duzym zainteresowaniem informuje wszystkich, ze znalazl sie
kolega, ktory udostepnil mi miejsce na FTP. Wiec podaje namiary:
 ftp://213.25.53.184
UZYTKOWNIK ANONYMOUS
i ftp dziala najlepiej po 21 do 8 rano ( ograniczenie na 10 userow bo sie
lacze przytyka )

Teraz to tam wlasnie wrzucam, bedzie za pol godzinki (mniej wiecej).
Jest to 8 plikow, spakowanych WinRARem - SFX. Po rozpakowaniu bedzie to
folder "proof", ktory nalezy wkleic do program files\common files\microsoft
shared\proof. Sa tam wszystkie standardowe slowniki (czyli PL, EN) oraz
rosyjski (bo nie chcialo mi sie sortowac plikow). W razie problemow -
piszcie.
Zycze udanego sciagania