Re: Ustawienia monitora

Autor: konlin_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 07 Dec 2001 - 11:57:22 MET

> a ma plastik na kineskopie - powloki antystatyczne, antyrefleksyne itp ????
> odbicie powino byc lekko rozowe, podwoje jak sie dobrze przyjrzysz
>
> przyjechala sobie niedawno taka partia , ze te powloki zdejmowali :-(

A jak to sprawdzic? Zreszta monitor jest uzywany, produkcja 01.01 wiec nie jest
to jakas ostatnia partia.

> a moze za blisko / za dlugo siedzisz ????

Co do odleglosci to nie sadze, siedze prawie metr od kineskopu. A bol pojawia
sie po siedzeniu 2 minuty. Doszedlem do tego, ze w pewnych miejscach (np. lewy
gorny rog) obraz jest ostry jak zyleta, natomiast u gory w centrum kineskopu
juz jest rozmazany, widac to zwlaszcza na bialym tle. Probowalem ustawic
konwergencje, ale jak w jednym miejscu obrazu jest OK, to w innym sie krzaczy.
Nie wiem czy to wina zle ustawionej geometrii czy wada sprzetu? Nie znam sie na
tym zupelnie, myslalem ze jak kupie monitor dobrej marki to podlacze i bedzie
dzialal. Przynajmniej moja poprzednia 15 Hyundaja tak robila :))
Pozdrawiam
Konlin